FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Nullás igazolás igénylése

Ezen a felületen igényelhet elektronikusan nullás igazolást.

Kulcsszavak: nullás igazolás, egyenleg, fizetés

A FŐTÁV Nonprofit Zrt. távhőszámlán szereplő díjfizetője.

1. Az oldalon megjelenítésre kerül a pillanatnyi egyenleg. 
2. A középső blokkban - egy táblázatban - tételesen megjelennek a kiállított számlák és a hozzájuk kapcsolódó információk. 
3. Attól függően, hogy az egyenleg pozitív, negatív vagy nulla, ez alapján lesz az igazolás nullás vagy hátralék igazolás.
4. Kérjük nyomja meg a Hátralék igazolás/Nullás igazolás igénylése gombot. 
5. Ezt követően - néhány percen belül - a regisztrált e-mail címre kiküldésre kerül egy levél, mely tartalmazza a Nullás igazolást.

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben írásban igényel nullás igazolást, úgy annak megküldésére 30 nap áll a szolgáltató rendelkezésére.

FŐTÁV Nonprofit Zrt. - Ügyfélszolgálati főosztály

Az ügyfelek a távhőszolgáltatással kapcsolatos panaszukkal, észrevételeikkel a távhőszolgáltatóhoz, annak vezetőjéhez, a távhőszolgáltató tulajdonosához vagy a fogyasztói érdekképviseleti szervekhez fordulhatnak, amelyek elérhetőségei a következő linken találhatóak.

Abban az esetben, ha az egyenlegen nem rendezett tétel(ek) is szerepel(nek), célszerű a még ki nem egyenlített számlákat, díjakat bankkártyával - ugyanezen az oldalon - kifizetni, majd néhány nap múlva, a könyvelést követően kezdeményezhető a nullás igazolás igénylése. Amennyiben Ön csoportos beszedési megbízással egyenlíti ki a távhőszámláit, csak a sikeres leemelést követően tud elektronikusan nullás igazolást kérni. 

honlapunkon megtekintheti üzletszabályzatunkat és a távhőszolgáltatással kapcsolatos jogszabályokat.

FŐTÁV ZRT